اس ام اس های جدید با موضوع سیگار
شهر بارونی

.

دو همیشه نخ آخر سیگارت رو پشت به پشت بکش

تا سیگارِ آخر زیاد تنهایی نکشد
.

.

.

.

.

حقیقت این زندگی همان سیگار هایی بود که خاکستر می شدند

و خاکسترهایی که هیچ گاه سیگار نمی شدند..

حماقت این زندگی همان چترهایی بود که ابلهانه در برابر روشنایی باز می کردم
.

.

.

.

.

 همین که فمید غم دارم آتش گرفت…

به خودت نگیر رفیق!

سیگارم را گفتم…
.

.

.

.

.
 

سیکار را روشن میکنم و کام میگیرم

افکارم دود میشوند و سیگار تمام میشود

ته سیگار برایم میشود ته دنیا و من پرت میشوم

در بستر این کابوس که تو رفته ای…
.

.

.

.

.

نمیدانم جنس سیگارم خوب نیست یا جنس خاطراتم؟

آخر بدجوری میسوزد دلم!
.

.

.

.

.

یادت عادت است

همین روزها ترک میکنم

مثل سیگار که ماهاست نخ آخریست که روشن میکنم
.

.

.

.

.

سیگار میسوزه، کم میشه ولی تکرار میشه

من میسوزم، کم میشم ولی دیگر تکرار نمیشم
.

.

.

.

.

به همان اندازه که دود سیگارم از من دورتر می شود

یاد تو به من نزدیکتر می شود…
.

.

.

.

.

بقال کفت سیکار گران شده، ترک نمیکنی؟

با خودم گفتم کاش بدانی چقدر گران تمام شد تا سیگاری شدم…
.

.

.

.

.

میدانم اگر روزی روزی دیگر سیگار هم نکشم

از آدمای روزگارم درد میکشم
.

.

.

.

.
وقتی نفهمی کی سیگارت را روشن کردی و کی کشیدی

و کی خاموشش کردی یعنی یک جای کار می لنگد بدجور…
.

.

.

.

.

تلخ ترین قصه دنیاست

صبح تا شب بخندی اما شب تا صبح تنهایی سیگار بکشی

.

.

.

.

.

به چه اسانی ترکم کردی

و من به چه آسانی سال هاست که در ترک همین پک آخرم
.

.

.

.

.

می کِشد، می کِشی، می کِشم

او ناز تو را

تو عشق او را

و من…

فندکم کجاست؟
.

.

.

.

.

سیگار امروز هم

به علامت همدری با من خیال خاموش شدن ندارد

همچنان می سوزد!
.

.

.

.

.

دیگر ته مانده ﻫﺎﯼ ﺳﻴﮕﺎﺭﻡ ﺭﺍ ﺩﻭﺭ ﻧﻤﯽ ﺭﻳﺰﻡ

ﺷﺎﻳﺪ ﻓﺮﺩﺍ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻧﺒﺎﺷﻢ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﻫﻤﻴﻦ ﻫﺎ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻭستت ﺩﺍﺷﺘﻢ!
.

.

.

.

اوضاع حالم چطوره دکتر؟

دکتر: همراهت کسی هست؟

آره تو جیبم؛ سیگار و فندکم…
.

.

.

.

.

غادت ندارم سیگارم را با آتش دیگران روشن کنم!

دلم با آتش دیگران سوخت برایم کافی بود
.

.

.

.

.

حالا که هستی کام می گیرم از عمق “بودنت”

و دود می کنم همه فاصله ها را با یک پک عمیق از “داشتنت”
.

.

.

.

.

یک نخ سیگار کشیدم

و هرکس دید گفت: چه نقاش زبردستی؟
.

.

.

.

.

بیخود از این شهر به آن شهر نکن

تو همین جایی، داخل همین پاکت، لابه لای همین چند نخ سیگار

من باید تو را دود کنم که نمی کنم
.

.

.

.

.
  نخی سیگار مانده برایم

برای همه دلتنگی هایم

من و شب و تنهایی و سیگار

کوله بار غم و تکیه بر دیوار

پک اول به حرمت دلم

پک بعدی به حرمت دلت

به حرمت دلم که بی صدا شکست

به حرمت دلت که باور نکرد و رفت
.

.

.

.

.

عشق من

این بار که از کنار من گذشتی واژه ای تلخ بگو

تا با آن سیگاری روشن کنم

و دنیا را در دود

به پشت میز همان کافه همیشگی برگردانم

شاید داخل فنجان قهوه تصویر تازه ای پیدا کنیم
.

.

.

.

.

سیگارم

را از پنجره می تکانم…

دنیای شما زیر سیگاری من است
.

.

.

.

.

سیگارم چه خوب درک می کند مرا…

وای که چه زیبا کام میدهد…

این نو عروس هر شب تنهایی هایم…

لباس سپیدش را تا صبح برایم می سوزاند…

و من تا صبح بر لبانش بوسه می زنم…
.

.

.

.

.

سیگار های مدام ماه

توی کوچه های کپک زده

چشم های خواب رفته اش را به انزوای دلگیر رهگذری مدام هدیه می دهد

و نگاه دلگیر تو زمزمه خمار خیابان میشود
.

.

.

.

.

آه سیگار سیگار زجر رفتنت را میکشم

و پاکت پاکت توی تنهایی خیابان پرت میشوم
.

.

.

.

.

با نفس های تو

من دود می شوم

و تو برای خودت دود میکنی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب